برنامه ریزی استراتژیک برای ایجاد تحول در سازمان ها/ آری یا نه؟

مدت ها از زمانی که بحث برنامه ریزي استراتژیک در واحدهاي صنعتی کشور مطـرح شـده اسـت می گذرد و مدیران بسیاري از واحدها راه حل مشکلات خود را روي آوري به بحث برنامـه ریـزي استراتژیک می دانند. پس ازروي آوري به برنامه ریزي استراتژیک و سـرمایه گـذاري دراجـراي آن براي یک دوره زمانی، اولین موضوعی که ذهن ها را به خود مشغول می کند بحث موفقیت یاعـدم موفقیت برنامه ریزي استراتژیک است.

به گزارش خبرنگار آرا، احساس عمومی دربسیاري از واحدهاي اجرا کننده این برنامه ها مبتنی بر ناکارآمد بودن آن براي حل مشکلات واحدهاي صنعتی کشور است. این درحالی است که امروزه دردنیا بسیاري از شرکت هاي معروف و موفق روي این بحث سرمایه گذاري هاي وسـیعی کرده اند .

به عقیده ی بسیاری از صاحب نظران شناخت عوامل شکست برنامه ریزی های استراتژیک می تواند در جهـت اجـراي موفقیت آمیز آن مفید واقع شـده و بـه رشـد و توسـعۀ سازمان ها کمک نماید.

گروه مشاوره مدیریتی آرا با در اختیار داشتن تیمی متشکل از متبهرترین کارشناسان و متخصصین حوزه ی کسب و کار و منابع انسانی با بررسی دقیق و تخصصی چالش ها، فرصت ها و موانع پیش روی هر سازمانی، کارآمدترین برنامه ریزی ها و استراتژی ها را پیش روی مدیران و دست اندرکاران ترسیم خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه روزه, ۲۴ ساعته همراهتیم

تمامی حقوق مادی و معنوی برای شرکت آسان رای اندیش محفوظ است.