منابع انسانی مهمترین چالش مدیریتی در جهان کسب و کارهای امروزی

یكی از مهم ترین ابزارها برای ایجاد تحول وادامه حیات سازمان ها و رسیدن به هدفها و خط مشی های تعیین شده، عنصر انسان است. در این میان اصلی ترین عامل برای ایجاد تحول ، ادامه حیات  و بقای سازمان منابع انسانی است.

به گزارش خبرنگار آرا، نقش انسان در سازمان و نوع نگاه به او، سهم بسزایی در موفقیت یا شکست سازمان خواهد داشت با آغاز هزاره سوم، هر روز نقش منابع انسانی پررنگ تر شده و اکنون از آن به عنوان تنها عامل کسب موفقیت و مزیت رقابتی پایدار در سازمان یاد میشود.

این امر به خصوص در اقتصاد امروز بیش از پیش به حقیقت پیوسته است. با این وجود مدیریت منابع انسانی در سازمانها با چالشهای متعددی مواجهه است که از جمله میتوان جهانی شدن، کمبود نیروی کار ماهر و متعهد، عدم شناخت نیاز کارکنان، بی برنامگی، عدم شایسته سالاری، تبعیض، بهره وری ناکافی منابع انسانی، بی انگیزگی، عدم مشارکت کارکنان و ترک همکاری کارکنان باسابقه با سازمان را نام برد.

گفتنیست مجموعه ی مشاوره مدیریتی آرا به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در عرصه مشاوره و تحقیقات مدیریت با ارائه ی راهکارهای کارشناسانه و تخصصی در زمینه طراحی و توسعه کسب‌وکار، مطالعات بازار، طراحی و پیاده‌سازی استراتژی، نوآوری و تحول، مدیریت سرمایه‌های انسانی و توسعه سازمانی، زمینه ی لازم برای توسعه وبقای هر سازمانی را مهیا خواهد ساخت.

شایان ذکر است گروه مشاوره مدیریتی آرا فراتر از یک پیشنهاد دهنده و راهنمایی کننده  علاوه بر ارائه ی راهکارها و راه حل ها، به تببین و پیشبرد نتایج حاصله نیز خواهد پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همه روزه, ۲۴ ساعته همراهتیم

تمامی حقوق مادی و معنوی برای شرکت آسان رای اندیش محفوظ است.