خدمات آرا

آرا خدمات ویژه ای را در راستای بهبود کسب و کارهای شما انجام میدهد که به اجمال در زیر توضیح داده ایم.

مدیریت استراتژیک  شامل زیر فرآیندهای برنامه ریزی استراتژیک ، اجرای استراتژی و مدیریت عملکرد استراتژیک می‌باشد. شرکت ها به منظور ایجاد همسویی در فرآیندها به منظور بهره گیری حداکثری از فرصت های موجود در محیط بیرونی و حداقل سازی اثرات تهدیدات محیطی باید اقدام به تدوین برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از ابزارهای موجود باشد. شرکت آرا با برخورداری از تیم خبره ، می تواند به شما کمک کند که برنامه استراتژیک عملیاتی و هوشمندانه ای را تدوین نمایید. اما نوشتن برنامه استراتژیک، بدون توجه به جاری سازی آن ، اثربخش نخواهد بود. جاری سازی استراتژیک به طور کلی ترجمه چشم انداز، اهداف و استراتژی های سازمان به برنامه های عملیاتی روزمره کارکنان است. موضوعی که در جاری سازی استراتژیک اهمیت دارد. لزوم همسویی کلیه اجزای سازمان با یکدیگر در جهت تحقق چشم انداز سازمان می‌باشد. ما در شرکت آرا تجربه جاری سازی برنامه استراتژیک در سطح فرد ( IBSC ) را داریم. پس از جاری نمودن استراتژی ها در سازمان، اهداف کسب و کار، شاخص ها و اقدامات استراتژیک تببین می‌شود. در این مرحله نظام ساخته یافته مدیریت عملکرد استراتژیک به شرکت کمک می‌کند که اطمینان یابد سازمان همواره در مسیر موفقیت قرار داد.

مقالات مرتبط با این خدمت

برنامه ریزی استراتژیک شرکت های کوچک و متوسط

برنامه ریزی استراتژیک شرکت های کوچک و متوسط

شرکت‌های کوچک و متوسط (Small and medium enterprises: SME ) که اصطلاحاً به آن SME گفته می‌شود، در سراسر دنیا

چگونه استراتژی ها را در سازمان جاری سازی نمایید

چگونه استراتژی ها را در سازمان جاری سازی نمایید

برای جاری سازی استراتژی ها، نخست بهتر است وجه تمایز میان تدوین استراتژی و اجرای استراتژی را بدانیم. از جمله

بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت ها گفته می‌شود که از تحقیقات بازاریابی، برنامه ریزی، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده است. مدیریت این امور برای سازمان امری مهم بشمار می‌رود زیرا این فعالیت شامل آنالیز، فرایند برنامه ریزی، پیاده سازی برنامه توزیع محصولات و کنترل برنامه هایی است که برای ایجاد مبادلات مورد نظر با بازار های مورد هدف طراحی شده اند تا دستیابی به اهداف سازمانی که همان جلب رضایت مشتری است را امکان پذیر سازند. مدیریت بازاریابی با هدف شناخت بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی برای تدوین برنامه بازاریابی، استراتژی بازاریابی برای موفقیت هر سازمان در بازار رقابت فعالیتی ضروری به حساب می‌‌آید. شرکت آرا با تدوین برنامه بازاریابی از روش های خلاقانه استفاده می‌نماید . این فرآیند مبتنی بر تجارب این شرکت در راه اندازی کسب و کارهای نوپا و توسعه فروش شرکت های بلوغ یافته طی خواهد شد تا برنامه بازاریابی کسب و کار عملیاتی و انعطاف پذیر با توجه به تغییرات شرایط باشد.

مقالات مرتبط با این خدمت

فرآیند طرح ریزی کسب و کار

فرآیند طرح ریزی کسب و کار

پس از مطالعه و صحبت درباره فعالیت هایی که سازمان برای اجرا انتخاب می‌کند و چگونگی و زمان اجرای آنها

جاری سازی یک مدل کسب و کار

اگر بنگاهی قصد کسب سود از مدل کسب و کار خود را دارد صرف نظر از این که این مدل

مدیریت منابع انسانی در سازمان‌هایی که بیش از یک عضو داشته باشند معنا پیدا می‌کنند. اما بیشتر مطالب و مطالعات تخصصی در این حوزه در زمینه کسب و کار های متوسط و بزرگ است. منابع انسانی بخشی از وظایف مدیرعامل یا مدیر اجرایی یک سازمان است. بطور کلی مسئولیت فعالیت های کارکنان و شیوه های دستور کار به عهده منابع انسانی می‌باشد که شامل جذب نیرو کار مربوط به پست کاری، ارزشیابی نوع عملکرد کارکنان، ارتقا یا عزل پست، ایجاد محیطی مناسب برای کارمندان و… می‌باشد. فرآیندهای منابع انسانی باید سبب دستیابی به نیروی انسانی کارآمد، توانمند و با صلاحیت شوند که به شکل مناسبی در سمت سازمانی خویش فعالیت نمایند. همچنین از سوی دیگر این نیروی های انسانی راضی و پرانگیزه باشند و به شکل مطلوبی بین کار و زندگی خویش تعادل برقرار نموده باشند. شرکت آرا با توانمندسازی تیم راهبری سازمان کمک می‌نمایند تا نیروهای انسانی شایسته تربیت نماید و با سنجش رضایت کارکنان، اقدامات مؤثری را پیشنهاد دهد تا نیروی انسانی شرکت از فعالیت در آن لذت ببرند.

مقالات مرتبط با این خدمت

طراحی یک استراتژی پاداش

طراحی یک استراتژی پاداش

هدف، طراحی یک استراتژی پاداش است که تناسب و توازن فرایندها و سیاست های پاداش با اهداف تجاری و منابع

استراتژی روابط کارکنان

استراتژی روابط کارکنان

استراتژی روابط کارکنان شامل تمام آن حوزه هایی از مدیریت منابع انسانی می گردد که در برگیرنده روابط کلی با

مدیریت فناوری اطلاعات عبارتست از: مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، پشتیبانی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی . هر سازمانی برای یک توسعه چابک و منعطف نیازمند بکارگیری از فناوری های اطلاعاتی می‌باشد که بتواند به سهولت زیرساخت مناسب را برای مکانیزه کردن فرآیندهای کاری خود انتخاب نماید. ارزیابی آمادگی سازمان برای پذیرش یک فناوری اطلاعاتی و ارتباطی ( شامل سخت افزار و نرم افزار)، انتخاب بهترین شرکت پیمانکار ، تعیین الزامات استقرار فناوری ، نظارت بر پیاده سازی و اطمینان از استقرار اثربخش فناوری از جمله اقداماتی که در زمینه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات باید انجام پذیرد. به عبارت دیگر شرح وظایف کلی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل ارزیابی نیازهای IT سازمان و یافتن راه‌هایی برای بهبود محصولات و سیستم های موجود جهت افزایش بهره وری ، توسعه و بروزرسانی و پیشرفت در مدیریت عالی، تدوین و نظارت بر سیاست IT ، اقدامات امنیتی و فناوری سازمان، برنامه ریزی و نظارت بر پروژه های IT ، مدیریت اعضای تیم IT ، شناسایی فرصت های آموزش فناوری اطلاعات و توسعه کلاس هایی برای آموزش استفاده از محصولات و سیستم های موجود به کارکنان در راستای اهداف کلی سازمان می‌باشد. شرکت آرا می‌تواند با تجربه و تخصص پرسنل خویش، شما را در اجرای کامل و اثربخش فرآیندهای ذکر شده همراهی نماید تا بتوانید زیرساخت‌های را در کسب و کارتان توسعه دهید که شما را در فضای رقابتی متمایز کند.

مقالات مرتبط با این خدمت

سازماندهی سازمان های تکنولوژی بنیان

سازماندهی سازمان های تکنولوژی بنیان

موفقیت تجاری بدون وجود ساختارهای سازمانی کارا، غیرممکن است.  با توجه به تأثیرات شگرف تکنولوژی بر وضعیت رقابتی بازار، سازمانها

چالش‌های مدیریت فناوری اطلاعات پیشرفته

بررسی یک مورد موفق: امروزه هيوز الکترونیکس، بعنوان بخشی از شرکت جنرال موتورز، نمونه موفقی در عصر انقلاب ارتباطات است.

دارایی‌های شرکت عامل ایجاد قابلیت‌های سازمانی در عرصه رقابت هستند. بخشی از این دارایی‌ها به عنوان دارایی های مشهود شناخته می‌شوند که شامل زمین ، ساختمان ، تجهیزات و ماشین آلات شرکت می‌باشند. بخش دیگری از این دارایی‌ها ، دارایی‌های نامشهود می‌باشند. این دارایی ها شامل دانش ، سیستم‌های سازمانی ، ثبت اختراعات و … است. هر کسب و کار همزمان با توسعه دارایی‌های مشهود باید به دارایی های نامشهود نیز توجه داشته باشد و تلاش نماید که به صورت همزمان هر دو دارایی را توسعه دهند. فرآیندهایی نظیر مدیریت دانش، مدیریت فرآیندهای کسب و کار ، استقرار نظام های مدیریت کیفیت مانند ایزو 9001 ، مدیریت ریسک ، مدیریت پروژه و …. از جمله مواردی هستند که سازمان با برخورداری از آن‌ها می‌تواند قابلیت‌های سازمانی خود را توسعه دهد. دستیابی به موقع قابلیت های سازمانی سبب پایداری و استمرار در بهبود سازمانی و حرکت در مسیر تعالی سازمانی می‌گردد. شرکت آرا به شما کمک می‌کند که در یک چرخه بهبود مستمر ، فرآیندهای مدیریتی مورد نیاز را به موقع در شرکت خویش مستقر نمایید و در هر مرحله بلوغ لازم در بکارگیری از آن‌ها را بدست آورید.

مقالات مرتبط با این خدمت

مدیریت دانش

بررسی موضوعی تحت عنوان مدیریت دانش برای اولین بار با گزارش سالیانه ۱۹۹۴ شرکت سوئدی پیشرو در خدمات مالی به

مدیریت تغییر

مدیریت تغییر

مدیریت تغییر از اواخر دهه 1950 و اواخر دهه 1960 به عنوان نوعی استراتژی بهینه سازی مطرح شد و توسعه

یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کار، مدیریت درست و کارآمد بر منابع مالی است تا سازمان بتواند طبق برنامه از پیش تعیین شده به اهداف خود دست یاب. از دیگر وظایف این بخش بکاربردن مفاهیم و اصول اقتصادی در راستای اهداف سازمان است که شامل مدیریت عملیات عادی و حفظ بودجه در مسیر سرمایه گذاری و اهداف بلند مدت، برآورد سرمایه مورد نیاز شرکت، تهیه و تخصیص بودجه، تعیین ساختار سرمایه، توزیع سود مازاد میان سهام داران و کنترل مالی می‌باشد. شرکت‌‎ها باید بتوانند کلیه تصمیمات مالی مربوط به سازمان با توجه به مدیریت نقدینگی اتخاذ نمایند تا باعث پیشرفت و افزایش کارآمدی سازمان در زمینه هایی همچون پرداخت دستمزد کارکنان، تسویه بدهی های جاری، حفظ و استفاده درست از موجودی، خرید مواد اولیه مورد نیاز سازمان و … شود. شرکت آرا به شما کمک می‌نماید تا ساختار مالی خود را به شکل اصولی و بر اساس استانداردهای مالی مورد تأیید نهادهای قانونی و حاکمیتی طرح ریزی نمایید. علاوه بر این با ایجاد ساختار گردش اطلاعاتی مناسب بین واحد مالی و سایر بخش‌های سازمانی ، بستر محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات فراهم گردد. این شرکت همچنین کسب و کار شما را در طراحی نظام مناسب گزارشگری مالی به منظور تصمیم سازی برای مدیران ارشد یاری می‌نماید.

مقالات مرتبط با این خدمت

منابع اصلی تأمین مالی سازمان ها

ایجاد بدهی ( با اوراق قرضه )، انتشار سهام ممتاز و سهام عادی یک ویژگی مشترک دارند همگی آنها، منابع

تجزيه و تحليل نسبت هاي مالي

تجزيه و تحليل نسبت هاي مالي

يكي از ابزارهاي كه براي تعيين موقعيت مالي شركت‌ها مورد استفاده قرار مي گيرد تجزيه و تحليل نسبت هاي مالي

بدون داشتن اطلاعات دقیق از اقدامات رقبا و نیازها و انتظارات مشتریان، کسب و کارها در وادی رقابت با مشکلات جدی روبرو خواهند بود. لذا اولین گام برای رسیدن به محصولی مشتری پسند و تدوین استراتژی های مناسب سهم گیری در بازار رقابتی کنونی، مطالعات بازار می‌باشد.  مطالعه بازار مهم ترین بخش تبدیل ایده به  محصول پذیرفتنی از سمت بازار است. شناخت رقبا و اندازه بازار از نکات قابل توجه برای رسیدن به فروش قابل قبول می‌باشد که از نتایج اصلی مطالعات بازار هستند. در نتیجه بدون شناخت صحیح نیاز مشتری و سهم بازار موفقیت کسب و کار، که در گرو فروش خدمت یا محصول می‌باشد، رقم نمیخورد. مطالعه بازار با جمع آوری اطلاعاتی عمیق و هدفمند در مورد نرخ رشد بازار و مخاطب هدف، به فرآیند بازاریابی سازمان کمک کرده و به  کمک اصلی ترین هدف آن یعنی افزایش اطلاعات برای درک موضوع، شرایط سازمان ها را برای رقابت با رقبا مهیا می‌کند. ما در آرا با تعریف اهداف مطالعات بازار هر کسب و کار، با استفاده از منابع اطلاعاتی در اختیار ، اطلاعات مورد نیاز هر کسب و کار را استخراج ، تحلیل و گزارشات مناسبی را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

مقالات مرتبط با این خدمت

تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

در این نوشته قصد داریم بررسی کنیم که تحقیقات بازاریابی چیست، چرا به آن نیاز داریم و چه کسی باید

بازار هدف

بازار هدف

یکی از مهمترین اصطلاحات بازاریابی تعیین بازار هدف است که در حیطه مدیریت بازاریابی قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانیم یکی

رشد فروش تنها با جذب نیروهای انسانی مستعد و توانمند در شرکت محقق نخواهد شد. بدین منظور باید مجموعه ای از فرآیندها و نظام‌ها در سازمان‌ها پیاده سازی گردند تا بستر مناسبی را برای فعالیت تیم فروش فراهم سازند. این فرآیندها عبارتند از فرآیندهای برنامه‌ریزی فروش ، ارزیابی شایستگی نیروی انسانی ، مکانیابی ، جذب و مدیریت نمایندگی‌ها ، مدیریت شبکه توزیع و … می باشند. این اقدامات سبب می‌شود تیم فروش شرکت هدفمند، همسو و ساخت یافته بتوانند در کنار یکدیگر فعالیت نمایند و کلیه اهداف سازمانی در زمینه توسعه فروش محصولات فعلی و یا فروش محصولات جدید را محقق سازند. شرکت آرا به شما کمک می‌کند تا از آخرین تکنیک های برنامه ریزی و سیاست‌ گذاری فروش آگاه شوید . همچنین نحوه جذب، توسعه و بکارگیری نیروی انسانی شایسته در بخش فروش را فراگیرید. علاوه بر این شرکای تجاری ( نمایندگی و سایر اجزای شبکه فروش) برای خود انتخاب کنید که بتوانند شما را در رسیدن به چشم انداز شرکت به شکل اثربخشی همراهی کنند.

مقالات مرتبط با این خدمت

نقش کانال های توزیع

نقش کانال های توزیع

کانال توزیع مسیری است که همه کالاها و خدمات باید برای رسیدن به مصرف کننده طی کنند. در مقابل، مسیر

اصول مذاکره

اصول مذاکره

در طول سالیان اخیر، مهارت مذاکره اهمیت روزافزونی در روند فروش شرکت‌ها در سراسر جهان داشته‌است. در این نوشته به

زنجیره تأمین شامل مجموعه فرآیند تأمین کالا و خدمات ، تولید ، انبارش، بازاریابی ، فروش ، توزیع و مدیریت خدمات پس از فروش شرکت می‌باشد. مدیریت زنجیره تأمین به مفهوم برنامه ریزی و نظارت اثربخش بر کلیه فرآیندهای زنجیره تأمین می‌باشد. برنامه ریزی زنجیره تأمین به دنبال دستیابی به بهینه ترین حالت در تأمین، تولید، فروش و توزیع محصولات است که کمترین هزینه و بیشتری عایدی را همراه داشته باشد. گنترل زنجیره تأمین نیز به منظور اطمینان از اجرای کامل برنامه تدوین شده با استفاده از زیرساخت‌های مناسب نظیر داشبوردهای مدیریتی می باشد. شرکت آرا با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه یکپارچه سازی و بهینه سازی برنامه جامع زنجیره تأمین ( شامل برنامه بازاریابی ، برنامه فروش ، برنامه تامین ، برنامه تولید، برنامه تعمیرات و نگهداری ، برنامه مالی و برنامه توزیع ) می‌تواند کسب و کار شما را کمک نماید تا کمترین هزینه ممکن را برای دستیابی به سود آوری مدنظر صرف نمایید.

مقالات مرتبط با این خدمت

داشبورد(نشانگر) های مدیریتی

داشبورد(نشانگر) های مدیریتی

براساس آمار منتشریافته از شرکت آی بی ام (IBM) روزانه بیش از ۲.۵ کوینتیلیون بایت دیتا تولید می‌شود. پرواضح است

برنامه ریزی در زنجیره تامین

برنامه ریزی در زنجیره تامین

یک زنجیره تامین شامل تمامی اجزای درگیر، مستقیم و یا غیرمستقیم است که خواسته مشتری را برآورده می‌نمایند. زنجیره تامین